کسب و کار

بهترین تجربه عمل اسلیو معده توسط فوق تخصص جراحی چاقی در تهران

اگر کاندید انجام عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه هستید، مطالعه نظرات افرادی که توسط دکتر فربد امامی یگانه تحت عمل اسلیو معده قرار گرفته اند می تواند تصویری واقع گرایانه از جراحی و نتایج آن به شما ارائه دهد. مطالعه این تجربیات به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل در مسیر کاهش وزن قدم بگذارید. مطالعه این تجربیات اطلاعاتی درباره میزان درد، میزان کاهش وزن، احتمال بازگشت یا استپ وزن و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به افزایش آگاهی و در نتیجه کاهش اضطراب و ترس شما پیش از عمل کمک می کند.

میزان رضایت بیماران بعد از عمل اسلیو

مطالعاتی در سراسر جهان به روی بیمارانی که تحت عمل اسلیو معده قرار گرفته اند انجام شده است. بر اساس این مطالعات، چیزی حدود 80 درصد از بیماران به نتایج کاهش وزن دلخواه خود دست می یابند. 70 درصد از بیماران نیز بعد از گذشت 5 سال از جراحی، هنوز از نتایج به دست آمده رضایت کامل دارند. رضایت بیماران شامل جنبه های مختلفی از جمله میزان درد، میزان کاهش وزن، اصلاح عادات غذایی و بهبود بیماری ها است.

تجربه کاهش وزن بعد از عمل اسلیو

قبل از دریافت نوبت عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه، درباره تجربه کاهش وزن بعد از این جراحی بیشتر بدانید. میزان کاهش وزن و مدت زمان دستیابی به وزن ایده آل در بیماران مختلف متفاوت است. کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده، بلافاصله با شروع رژیم مایعات بعد از جراحی آغاز می شود. پروسه کاهش وزن بعد از این جراحی اغلب دو سال به طول می انجامد، اما سرعت و میزان کاهش وزن در طول این دوره در افراد مختلف متفاوت است.

تیم پزشکی دکتر فربد امامی یگانه، قبل از انجام جراحی، میزان کاهش وزن شما را تخمین زده و پیش بینی می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که میزان کاهش وزن دوره ای شما بسته به عوامل مختلف متفاوت خواهد بود. هرچند در نهایت به وزن ایده آل دست خواهید یافت. عوامل تاثیرگذار بر میزان کاهش وزن بعد از اسلیو معده عبارتند از:

  • اضافه وزن اولیه،
  • شاخص توده بدنی (BMI)،
  • سن و جنسیت،
  • وضعیت سلامتی و ابتلا به بیماری های همراه،
  • میزان پایبندی به مراقبت های بعد از جراحی از جمله رژیم غذایی و توصیه های ورزشی.

بالاترین و سریع ترین میزان کاهش وزن در بیماران بعد از انجام عمل اسلیو معده، مربوط به 6 ماه اول بعد از جراحی است. کند شدن روند کاهش وزن بعد از نزدیک شدن به وزن ایده آل طبیعی است و جای نگرانی ندارد. برخی از بیماران ممکن است به دلایل مختلف بازگشت یا استپ وزن را تجربه کنند که باید فورا به جراح اطلاع داده شود.

دکتر امامی تهران

تجربه درد بعد از عمل اسلیو معده

افرادی که تجربه عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه را داشته اند، اینگونه اظهار می کنند که میزان درد بعد از این جراحی تجربه ای کاملا شخصی و متفاوت است. این تفاوت به دلیل اختلاف در سطح آستانه درد در بیماران است. درد بعد از عمل اسلیو معده، طبیعی بوده و با تجویز مسکن قابل کنترل است. هرچند درد تشدید شونده و بی وقفه باید فورا به جراح اطلاع داده شود. در برخی از مواقع مواردی چون جابجایی ناگهانی بیمار و عدم پایبندی به مراقبت های بعد از عمل می توانند منجر به تجربه درد شدید در بیماران شوند.

دکتر فربد امامی یگانه قبل از انجام جراحی اطلاعات کافی درباره درد های غیر طبیعی را در اختیار بیماران قرار می دهد. مواردی چون درد پیشرونده در ناحیه شکم و درد در شانه سمت چپ می تواند از نشانه های نشتی دیرهنگام از محل منگنه ها باشند. هرچند احتمال این عارضه بسیار بسیار بعید است، اما در صورت بروز چنین عارضه ای، نیاز به بستری اورژانسی یا انجام مجدد جراحی است. بنا به توصیه دکتر فربد امامی یگانه لازم است در صورت بروز مشکلات زیر به اورژانس مراجعه نمایید:

  • ناتوانی در نوشیدن یا نگه داشتن مایعات،
  • درد شدید معده و درد شانه چپ،
  • استفراغ بیش از حد،
  • رفلاکس شدید معده و سوزش سر دل.

بازگشت وزن بعد از عمل اسلیو

تجربه بازگشت وزن بعد از عمل اسلیو معده

از بیمارانی که تجربه عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه را داشته اند درباره احتمال بازگشت وزن بعد از جراحی پرسیده شده است. این بیماران اظهار کرده اند که قبل از انجام جراحی، نگرانی زیادی درباره احتمال بازگشت وزن داشته اند. هرچند بعد از انجام عمل اسلیو معده به این نتیجه رسیده اند که به شرط انجام دقیق مراقبت های بعد از عمل، احتمال بازگشت وزن، نزدیک به صفر است. در این میان تنها گروهی از بیماران که در انجام ورزش و تبعیت از رژیم غذایی سهل انگاری کرده بودند دچار بازگشت وزن شدند. هرچند بازگشت وزن بعد از اسلیو معده دلایل دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • لغزش نوار معده،
  • فیستول معده،
  • فوندوس معده گشاد شده،
  • استومای معده-ژژنوم،
  • ریزه خواری،
  • مصرف الکل،
  • تغییرات هورمونی،
  • اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی.

تجربه عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه

بیمارانی که تحت عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه قرار گرفته اند، اظهار می کنند که اغلب طی یک سال حدود 35 درصد و طی دو سال 50 الی 70 درصد از اضافه وزن اولیه خود را از دست داده اند. از دیگر مواردی که منجر به کسب رضایت بیماران بعد از جراحی عمل اسلیو معده دکتر امامی یگانه شده است می توان به اصلاح عادات غذایی اشاره کرد. تغییرات عصبی و فیزیولوژیکی به دنبال تغییر در آناتومی دستگاه گوارش ایجاد می شوند. این تغییرات منجر به ترک عادات بد غذایی چون ریزه خواری و پرخوری می شوند. افرادی که تجربه عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه را داشته اند، بهبود نسبی یا درمان کامل برخی از بیماری ها از جمله دیابت، فشار خون، کبد چرب، درد مفاصل، رفع ناباروری و غیره را نیز گزارش کرده اند.

دریافت نوبت مشاوره عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه

برای دریافت نوبت مشاوره عمل اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه، لازم است از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت رسمی دکتر امامی یگانه https://dremami.org/ با منشی ها تماس (09128907026)حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم درخواست مشاوره فوری در سایت اقدام نمایید.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا