کسب و کار

راهنمای انتخاب بهترین سرخ کن و هواپز

زندگی بهتر را با لوازم آشپزخانه سالم تجربه کنید. در دنیای امروزی که افراد تمایل زیادی به خوردن غذا های فست فودی و یا سرخ کردنی پیدا کرده اند، خطراتی مانند: کبد چرب، فشار خون بالا و اضافه وزن آن ها را تهدید می کند؛ در این میان محصولاتی مانند: سرخ کن و هواپز عرشیا می توانند بی ضرر ترین غذا ها را در زمان بسیار کم، بهترین طعم و مزه بدون قطره ای روغن، تقدیم سفره آن ها نمایند.

سرخ کن و هواپز عرشیا

سرخ کن و یا هواپز های زیادی را ممکن است در فضای اینترنت و یا فروشگاه های حضوری مشاهده کنید و ندانید که کدام برند، با توجه به شرایط اقتصادی و نوع ذائقه غذایی شما عزیزان مناسب است؟ ما در این مقاله قصد داریم سرخ کن و هواپز های برند عرشیا را به شما عزیزان معرفی کنیم که از لحاظ ریالی و کارایی بسیار مناسب می باشد. مشخصات زیر را بررسی و پس از آن تصمیم خریدتان را قطعی نمایید.

1- برنامه پخت:

همه دستگاه های دیجیتال لمسی که در آشپزخانه ها استفاده می شوند از برنامه پخت خاصی بهره می برند و طبق برنامه های از پیش داده شده، فعالیتشان را آغاز می کنند. اگر شما می خواهید کار های گوناگون مربوط به آشپزی مانند: یخ زدایی، خشک کردن میوه، سرخ کردن مواد اولیه، آماده کردن سبزی خشک، کریسپی کردن مرغ و ماهی و غیره را به سرخ کن و یا هواپز عرشیا بسپارید، باید یک دستگاه با برنامه پخت بالا را خریداری نمایید. با خرید بهترین هواپز عرشیا و یا سرخ کن های پیشرفته عرشیا فعالیت شما در آشپزخانه کمتر می شود و به راحتی می توانید به دیگر کارهایتان رسیدگی نمایید.

2- ظرفیت مخزن:

با انتخاب سرخ کن و یا هواپز عرشیایی که مخزن بزرگ دارد، با خیالی راحت مهمانی های خانوادگی را برگذار کنید و تمام آیتم های سفره تان را به این دستگاه همه فن حریف بسپارید. اگر مخازن محصول مورد نظر، بزرگ باشد شما می توانید یک مرغ کامل و یا در بعضی مواقع یک کیلو از سبزی و یا میوه جات را به راحتی درون دستگاه قرار دهید و عملیات مورد نظر را بر روی آن ها پیاده سازی کنید. برخی از سرخ کن های عرشیا سبد دو مخزنه دارند که خرید این دستگاه برای افرادی که به دیزاین بغل غذا هایشان اهمیت ویژه ای می دهند، بسیار پیشنهاد می شود.

3- دما و زمان:

افرادی که قصد خرید سرخ کن و یا هواپز های عرشیا را دارند، در اولویت امر می خواهند زمان کمتری را در آشپز خانه ها و پای گاز بگذرانند به همین جهت این وسیله کاربردی را در لیست خریدشان قرار می دهند. با محصولات آشپزخانه عرشیا می توانید در کم ترین زمان ممکن و با محدوده دمایی بالا، وعده های غذایی سالمتان را آماده کنید.

4- توان مصرفی:

مهندسان و مسئولین فنی برند عرشیا، سعی داشته اند برای رفاه بیشتر حال مردم و صرفه جویی مصرف کنندگان، با کیفیت ترین وسایل خانه و آشپزخانه را با توان مصرفی کم تولید و عرضه کنند. سرخ کن های معروف دنیا معمولا از موتوریت قوی و توان مصرفی بالا برخوردارند اما هواپز و سرخ کن های رژیمی عرشیا، توان مصرفی پایین و موتور بسیار پر قدرتی را درون خود جای داده اند.

5- شست و شو آسان:

هر دو کالای معرفی شده از برند ARSHIA به آسان ترین روش ممکن تمیز می شوند و شما نباید هنگام استفاده از آن ها، کاغذ روغنی بیاندازید و یا از مواد شوینده ی قوی برا زدودن آلودگی ها استفاده نمایید. به راحتی می توانید سبد و مخزن دستگاه را جدا کرده و درون ماشین ظرفشویی قرار دهید؛ شما می توانید از دستمال های جذب روغن نیز در این مرحله استفاده نمایید و بدون هیچ اقدامی جهت شست و شو، سبد دستگاه و دیگر تجهیزاتی که ممکن است آغشته به روغن شده باشد را به راحتی پاک نمایید.

طرز استفاده از سرخ کن و هواپز 

قبل از استفاده از این دستگاه ها، بهتر است دفترچه راهنمای محصولات عرشیا را به خوبی مطالعه نمایید تا با باید ها و نباید های کالای خریداری شده، آشنا شوید. پس از باز کردن پلمپ سرخ کن های عرشیا سیم برق آن را متصل و سبد ار با محتویات دلخواه، درون محفظه از پیش تعیین شده، قرار می دهید. تنظیم دما بر حسب درجه سانتی گراد، اولین اقدامی است که پس از روشن کردن دستگاه باید به آن بپردازید (چرا که برای پخت اکثر غذا ها باید دستگاه از قبل گرم شده باشد) و در وحله بعد، بر روی برنامه پخت مورد نظرتان نگه می دارید و منتظر به اتمام رسیدن تایم پخت می شوید. در نظر داشته باشید از پر کردن سبد غذایی به طوری که درب سرخ کن و یا هواپز بسته نشود، خودداری کنید و حتما مقداری از فضا را برای عملکرد بهتر دستگاه، خالی بگذارید.

طرز استفاده از سرخ کن و هواپز

قیمت سرخ کن و هواپز 

قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا به دلیل بازار ارز دچار تغییر است؛ در بازه تعیین این قیمت ها ممکن است دلالان به طور عجیبی قیمت ها را بالا ببرند و مشتریان بی اطلاع، از واسطه های غیر معتبر خریدشان را انجام دهند. ما در این قسمت وب سایت لوازم خانگی نوین پلاس عرشیا را به شما معرفی می کنیم که وارد کننده مستقیم محصولات عرشیا هستند و قیمت معتبری را برای خرید کالاهایشان در نظر دارند.

نظرات کاربران در انتهای قسمت معرفی هر یک از سرخ کن و یا هاپز های عرشیا، موجود است که می توانید به صورت دقیق آن ها را مطالعه نمایید. اگر می خواهید بهترین هواپز و سرخ کن های عرشیا را با دست اولین ترین قیمت خریداری کنید؛ حتما سری به این سایت بزنید. مشاورین فروش این مجموعه تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند و خریدتان را با ارسال رایگان به دست شما عزیزان در اقصی نقاط کشور می رسانند. گارانتی و خدمات پس از فروشی که این مجموعه در اختیارتان قرار می دهد، واقعی و معتبر است پس با خیالی راحت خریدتان را انجام و در کم ترین زمان ممکن آن ها را درب منزل دریافت نمایید.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا